* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
MTP silne wizerunkiem2009-04-24 15:21:16Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż. |
|
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”2009-03-02 14:30:13Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana. |
|
JUŻ JUTRO!!! SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-11-26 15:57:42Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. |
|
Kurs barmański2009-06-29 13:35:30Większość ludzi lubi pić drinki, to rzecz oczywista. A najlepiej smakują te, przyrządzone przez zawodowych barmanów, którzy pracują w klubach. Im lepszy klub tym lepszy barman. Im lepszy barman tym lepszy drink i niekiedy całkiem fajne show. Jak sprawić, żeby napoje alkoholowe, które sami robimy można było nazwać profesjonalnym drinkiem? Najlepsza metoda to samemu stać się zawodowym barmanem i skorzystać z kursu barmańskiego w jednej z wielu szkół, które mieszczą się w całej Polsce. |
|
Kurs kosmetyczny- dla ludzi z pasją i zamiłowaniem do piękna.2009-07-06 11:44:06Doskonałą kosmetyczkę(*) możną rozpoznać po wysokich kwalifikacjach, regularnych szkoleniach, kulturze osobistej oraz umiejętności nawiązywania kontaktu z klientkami, a także - doświadczeniu. Choć z drugiej strony, wykwalifikowana kosmetyczka nie musi być „dojrzałą panią”, gdyż w tym zawodzie, to ile ma lat nie jest wykładnikiem jej kompetencji. Najważniejsze jednak to talent i traktowanie swojego zawodu z pasją, podążanie za nowościami w kosmetyce oraz stałe podnoszenie sowich kwalifikacji. |
Szkolenia detektywistyczne Zawodowe szkolenia menedżerskie Łodź, Lubelskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.